VvE Beheer van Dijk staat voor u klaar

VvE Beheer van Dijk is een jonge onderneming met jarenlange ervaring in het totale VvE Beheer, wij zijn voornamelijk werkzaam in West-Nederland / Randstad. (rond de steden Amsterdam, Leiden, Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Gouda, Alphen aan den Rijn, Woerden en Utrecht)

In dit gebied beheren wij kleine en grote VvE’s.  Klein is voor ons: 3 appartementen en groot: 150 appartementen.

Ons kantoor is gevestigd op het Ambachtstaete (Moordrecht) tegen Gouda aan.

We streven naar optimale kwaliteit van onze dienstverlening waarbij communicatie hoog in het vaandel staat.

Wij kunnen u zoals hierboven beschreven diverse pakketten aanbieden die op uw VvE van toepassing zijn. Dit houdt dus in dat wij uw VvE op maat kunnen beheren.

Wij zijn een kleine onderneming, welke alle facetten van het VvE Beheer in huis hebben. Doordat wij met een klein team werken kunnen wij uw VvE heel persoonlijk benaderen en wordt u als lid ook persoonlijk geholpen.

Eén van onze doelen is om onze klanten te laten mee profiteren van onze schaalgrootte. Dat betekent dat wij naast het beheer ook kijken of er besparingen kunnen worden gerealiseerd op de begroting (lees: VvE bijdrage). Een andere kernwaarde van onze onderneming is om met het bestuur diverse malen per jaar contact te hebben om te bepalen welke koers de VvE opgestuurd zou moeten worden en uiteraard de besluitpunten van de Algemene Ledenvergadering (ALV) op te volgen/uit te voeren.

Wel willen wij u benadrukken dat wij een adviserende rol bekleden en dat de beslissingen worden genomen door de Algemene Ledenvergadering.

VvE Beheer van Dijk maakt gebruik van het VvE Beheer programma Twinq dat het voor alle VvE leden mogelijk maakt om hun digitale VvE-dossier te raadplegen via het internet.
Het bestuur en leden hebben on-line inzage in de gegevens van de vereniging zoals o.a. prikbord, notulen, bestuursgegevens, eigenarenlijst, brievenregister, financiële situatie en debiteurenoverzicht.

Zoals de titel al aangeeft staan wij met ons team klaar om uw VvE te beheren zoals er vooraf is besproken. Met ons logo geven wij aan dat de VvE in goede handen is en dat de VvE op handen wordt gedragen.